Sunday, May 3, 2009

Semakin menjadi Pilihan dapatkan segera!!!!

Salam,
Thanks to all my friends yg sudi menjenguk ke blog saya pada hari ini, anyway sepanjang cuti hujung minggu ni saya agak kurang sihat dan tidak terlalu aktif dlm aktiviti menjual beli disebabkan masalah kesihatan tp alhamdulillah saya telah sihat seperti biasa semula dan memulakan aktiviti seperti biasa...
Semalam sempatlah jugak saya bertemu Siti Haslinda yg telah menempah tudung dan saya bawakan juga tudung yang lain manalah tahu ada color2 lain yg menjadi pilihan dan siti telah berkenan 3 helai tudung Siti iaitu color hitam, putih dan brown mmg cantik semua pilihan siti tuh...

Kepada pembaca lain yg melayari blog saya ini, apa lagi jangan lepaskan peluang dapatkan selendang siti yang terkini dipasaran dengan harga yang sangat berpatutan serta kualiti yang terjamin dan anda semua akan berpuas hati....

No comments:

Post a Comment