Wednesday, May 13, 2009

Stock Terbaru Selendang Siti





Salam,
Pada minggu ini saya terima banyak sms, panggilan or email yang nak order tudung, terima kasih kepada semua yg memberi sokongan juga kepada suami tercinta yg selalu bersama membantu ehheheh........
Hari ini saya akan ke singapura kerana bercuti di samping menghantar tudung kepada pembeli dr Singapura, tp anda semua masih boleh menghubungi saya melalui email di huda1206@yahoo.com atau pun terus sms saya di 019-3222336 nanti saya akan cuba reply secepat mungkin, anyway thanks to all kerana memberi support dan andai ada sesiapa yg berminat anda masih berpeluang membuat tempahan kepada saya secepat mungkin, anda mungkin boleh menambah koleksi tudung Siti terkini dengan pelbagai warna dan nantikan Selendang Siti yang terbaru nanti.. lepas bercuti nanti saya akan upload gambar terbaru tp buat masa ni anda semua boleh pilih mengikut citarasa sendiri...


1 comment: