Tuesday, May 5, 2009

Thank you to all my beloved customer

Salam, sehingga hari ini dah banyak dah tudung yang telah di jual... anyway nak ucapkan terima kasih banyak2 yang tak terhingga pada semua customer... alhamdulillah nampak nyer semakin ramai yang makin peka dengan perkembangan tudung terkini....

Saya akan menambah stock baru dalam sedikit masa lagi memandangkan permintaan yang tinggi dari customer yang berminat.... kepada kak siti dari bangsar yang baru order tadi insyaAllah 2 helai tudung yg kak siti order tu petang ni dah boleh dapat dan esok dah boleh pakai ehheheheh, thanks juga kerana sudi membeli... berikutan bulan 5 cuti sekolah dan banyak majlis perkahwinan so permintaan pun agak tinggi dan saya akan menambah stock dengan color2 yang lebih menarik....

Kepada pelanggan yang baru melayari blog saya ini, kedatangan anda semua amatlah dialu- alukan dan dapatkan segera tudung terbaru dari stock baru saya yang akan datang ini kerana harga yang ditawarkan amat berbeza dari harga di pasaran.... semoga semua enjoy dengan melayari blog saya ini.... thank you...

No comments:

Post a Comment