Sunday, June 7, 2009

Jamu mata



Salam,
apa khabar semua, diharap semua sihat bersama orang serta keluarga yang tercinta
sekarang musim cuti sekolah dan musim kenduri boleh dikatakan dalam satu kawasan boleh ada dua hingga tiga kenduri sekaligus.... berikutan dengan itu juga permintaan untuk tudung pun banyak sebab ramai yang nak mengenakan dengan pakaian masing2
Tak lupa di ucapan terima kasih kepada Kak Zura yang dah beli 5 helai tudung dari saya, hijau, hijau pucuk pisang, pink, gold n cream... cantik masa diorg pakai tudung tu semua pandai mengayakan dan jangan tak tahu tudung yang diorg pakai menjadi perhatian hari tuh ehheh...
Thanks jugak untuk ima yang dah tambah 2 helai lagi tudung tuh...
Anyway thanks to all yang banyak bg support dlm business yang saya jalankan ini, semua teguran saya terima tp janganlah sampai ada yang mendoakan perkara yang tak baik sesama kita, kita kan umat manusia menumpang di muka bumi milik NYA.... InsyaAllah kalau niat kita ikhlas sesama manusia setiap apa yang kita lakukan akan diberkati serta di redhaiNya
Dibawah ni saya ada sertakan beberapa keping pic selendang siti untuk anda semua menjamu mata, LAYANNN OK.............
























4 comments:

  1. berminat la dgn selendang yg bwh skali, bp rm ek?

    ReplyDelete
  2. mcna nak order n????
    plis pliss
    y.m me
    niya_syuhadah

    ReplyDelete
  3. Mrs NMH harga RM80
    E.N.D.A nak order email huda1206@yahoo.com or sms saya 019-3222336 dah ym tp tak online pun tq

    ReplyDelete
  4. Saya berminat dengan selendang ni..tapi saya nak buat pakai untuk majlis kahwin saya..ada tak koleksi yang bersesuaian...adakah selendang in dijual berasingan dengan tudung untuk bahagian dalam?

    ReplyDelete