Thursday, August 6, 2009

Promotion kembalinya Hari Raya..

selamat datang ke blog fesyen wanita terkini dan terima kasih kepada new follower semua, saya agak lama tak update blog sebab kesuntukan masa, tp saya ingin mengambil peluang sempena kembali nyer hari raya ini saya mengadakan promotion iaitu setiap pembelian 3 helai tudung serta ke atas semua penghantaran adalah percuma, semoga akan lebih ramai lagi yang berminat dengan selendang siti terutama nyer untuk musim perayaan untuk di peragakan dengan baju raya sempena hari raya ini nanti

Kepada sesiapa yang berminat dengan selendang siti boleh lah membuat tempahan sementara kami masih mengambil tempahan untuk raya ini dengan menghantar email kepada saya di huda1206@yahoo.com atau sms ke number 019-3222336 dan call saya terus..


2 comments:

  1. Saya berminat tetapi kalau boleh saya nak kan selendang yang lebih bling-bling lagi...sebab saya nak pakai untuk majlis kahwin saya...

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Bertudung biarlah kena dengan matlamat asal mengapa kita bertudung. Kenapa harus bertudung? Kenapa wanita diwajibkan bertudung dan adakah tudung kita itu mencapai matlamat asal tujuan bertudung.

    Bertudung. tapi leher nampak..??? dada x tutup... memang lelaki suka tgk..

    ReplyDelete