Tuesday, October 6, 2009

Promotion End Year





Salam aidilfitri lagi dr saya untuk post kali ini, kiranya masih belum terlambat kerana kita masih dlm bulan syawal lagi semoga di syawal yang mulia ni memberi erti buat kita semua


Terima kasih kepada semua customer tidak kira dia mana berada, sabah, sarawak dan di semenanjung jugak.. di harap anda semua berpuas hati dengan produk kami dan sekirannyer kepada sesiapa yang berminat boleh lah membuat tempahan bermula dr sekarang maklumlah sekarang ni musim open house dan jemputan kahwin...
Pastikan ada mempunyai koleksi terbaru selendang siti dan kepada sesiapa yg confuse harga yg kami jual adalah rm80 dan material yg kami gunakan adalah chiffon silk n swarovski, kami amat mementingkan kepuasan hati pelanggan setanding dengan harga yg kami tawarkan...

Buat masa sekarang sebagai menghargai pelanggan dari masa ke semasa kami akan menawarkan promosi iaitu Dengan setiap pembelian 3 helai kami akan menawarkan penghantaran percuma di harap kepada pelanggan yang berminat boleh lah menghubungi saya melalui email huda1206@yahoo.com atau sms terus kepada saya di talian 019-3222336
terima kasih


1 comment:

  1. salam azhuda.nakkan potret anda dibuat dalam sulaman?bagus untuk hari ibu akan datang ni.bolehlah tengok ke blog saya.http://mumcollections.blogspot.com .saya juga ada follow blog awak.sudi2 lah yer follow saya.Terima Kasih

    ReplyDelete